ההרצאה "חכמה מידי" / תקציר

כבר כילדה קטנה הבנתי שלהיות חכמה מדי זה מסוכן. גדלתי בחברה שמרנית ופטריארכלית והיה ברור שהחיים מיעדים אותי למטבח, שידוך, חתונה וילדים. הסבירו לי שידע ולימודים רק יחבלו בתוכנית הכללית שרקמו לי. ובכל זאת התעקשתי. התעקשתי עד כדי כך שנאלצתי להתרחק מהמשפחה שלי, לעבוד בשלוש עבודות במקביל ולממן את התואר הראשון. המשכתי לאסוף תארים וקרדיטים, פתחתי עסק וקיבלתי הרבה שבחים. ניפצתי את תקרת הזכוכית, אולי אפילו תקרת הבטון. אבל רק בגיל 40 הבנתי שאת הדבר הכי חשוב לא ניפצתי: את האמונה שלי על עצמי.ההרצאה "חכמה מידי" / תקציר:

עדיין חשבתי שאני לא מספיק חכמה. ושום דבר מבחוץ לא יכול היה לשנות את זה. חוץ ממני. היום, כמה שנים אחרי כשאני במקום אחר, ההבנה הזאת הפכה להיות השליחות שלי, לעזור לאנשים לנפץ את האמונה המגבילה שלהם.

נעים מאוד, רותה

אני חיה ונושמת שיווק; מלווה עסקים ומותגים לחיזוק העסק שלהם, בונה איתם את סל המוצרים, את יסודות השיווק ואת ההתנהלות העסקית הכללית. מאד אוהבת אנשים ומאמינה בחיבורים, קשרים והמלצות אישיות מפה לאוזן. אני בעלת תואר ראשון ושני ותעודת דירקטורית.

הקמתי את קייטרינג הבוטיק שלי ׳רותה׳ והבאתי את המטבח שלי לצמרת המדינה והמשק, שימשתי כמנהלת שיווק בחברות בינוניות וגדולות, ואני מאמינה כי שיווק טוב וחכם הוא אחד מאבני היסוד של ההצלחה של כל עסק. בנוסף הקמתי את המותג. "בינה שיווקית" בו מעניקה ייעוץ שיווקי עם מעטפת עסקית, מובילה את מפגשי ה'קולקטיב' ומעבירה קורסים הרצאות וסדנאות.

אורך ההרצאה: 45 דק'

עלות: 1,530 ₪ לפני מע"מ

לפרטים נוספים ולהזמנת הרצאה: 054-5706050

*ניתן להאריך או לקצר את ההרצאה בהתאם למגבלות לוח הזמנים.

כתיבת תגובה