מה אנחנו עושים בתהליך הליווי?
בשלב הראשון אנחנו עונים יחד על השאלות הבאות:
ה השירות או המוצר שאתם מוכרים?
מה חשוב שידעו על המוצר או השירות שלכם?
איזה פתרונות המוצר או השרות שלך נותן/לאיזה בעיות המוצר או השרות שלך נותן מענה?
בשלב השני אנחנו נמפה את הערכים הפנימיים שלך – מיתוג (זהות עסקית)
נבין מה הליבה – מה ה"למה" שלך ונמצא את הדרך לתרגם אתת המסר הזה ולהתאים אותו לעולם
נבדוק את רמת המחויבות שלך להצלחה – האם קיימת הנכונות מצדך לשלם כמעט כל מחיר כדי לתת את הטוב ביותר שלך עבור הלקוחות והעסק שלך?
נבין מה החוזקות שלך? מה הערך המיוחד שלך לעולם?
בשלב השלישי נגדיר את קהל היעד שלך ונתמקד (יכול להיות יותר מקהל אחד)
נלמד להגיד הגדרה מדויקת ולשרטט את מה שמדויק לעסק שלך ולא להגדיר את "כולם" כלקוחות
נתאים את השיווק לקהל המדויק שלך עבור כל מוצר או שרות שיש לך
בשלב הרביעי נבין איפה אנחנו ממוקמים ביחס לשוק שבו אנחנו פועלים – מיצוב
מה קיים היום בשוק – מבחינת המוצרים או השירותים
נבצע מיפוי מלא של המתחרים הישירים והעקיפים
נבדוק מה קיים בשוק, התכנות ומחירים
נבין איפה העסק שלך ממוצב מול המתחרים הישירים והעקיפים שלך
בשלב החמישי נארוז את המוצרים או השירותים שלך
משלב הרעיון, הלוגו ועד לשלב התמחור
*למקרה ותהיתם, גם שירותים אפשר לארוז
בשלב השישי נדייק את המסר השיווקי שלנו לעולם
נגדיר את הערך שאנחנו נותנים, את היתרון היחסי שלנו ואת הייחודיות שלנו
שלב לא פשוט אבל אחד המרתקים בתהליך
ועכשיו אחרי שאנחנו יודעים:
- מי אנחנו
- למה אנחנו פה
- מי המתחרים שלנו
- למי אנחנו מוכרים
- איך אנחנו אורזים את המוצר או השרות
- ומה המסר השיווקי שלנו לעולם
אפשר להתחיל לבנות תוכנית שיווק
שלב שביעי נבחר לנו 2-3 ערוצי שיווק בהם נחליט לפעול בשלב הראשוני
ערוצי שיווק חינם | ערוצי שיווק בתשלום |
שיווק בפייסבוק – אורגני | שיווק בפייסבוק – ממומן |
שיווק באינסטגרם – אורגני | שיווק באינסטגרם – ממומן |
בלוג (אפשרי בתוך האתר) | אתר אינטרנט |
ערוץ יוטיוב – הפקת סרטונים | דפי נחיתה |
פרסום ויח"צ – דרך קשרים ויצירתיות | פרסום ויח"צ – טלוויזיה, מודעה בעיתון, באנר באחד האתרים המובילים |
שיתופי פעולה | נטוורקינג בארגון מסודר |
שיווק באימייל | שיווק באימייל |
הרצאות | פודקאסט/וידיאו קאסט |
וובינר – מעמד חשיפה | |
שיווק ישיר – פניה יזומה | |
בניית מעגל קשרים |
*מומלץ להתרחב ולהוסיף ערוצים בהדרגה ובקצב שמתאים לכם
את המהלכים השיווקיים אתם בוחרים בהתאמה למבנה האישיות שלכם כ ר ג ע
הכל עוד יכול להשתנות ומהקומה השלישית הקומה החמישית כבר לא נראית כזו רחוקה
וחשוב שתתנו לעצמכם את זמן ההתפתחות וההבשלה
אתם ע די י ן לא בנויים לתוכנית רדיו, או אתם ע ד י י ן לא מתאימים לשת"פ וכו…
חשוב לבחור את המהלכים השיווקיים המתאימים לעסק ולאדם
שלב שמיני נגדיר את התקציב החודשי והשנתי ונחליט איך לנצל אותו לפי חודשים. יש דברים שעולים יותר בהתחלה אבל חוסכים לכם הרבה במהלך הדרך
שלב תשיעי נבנה תכנית שיווק מבוססת קשרים ונתמוך אותה בפעולות נוספות – מהלכים שיווקיים המתאימים לעסק ולאדם
נבנה לך לוח זמנים ממוקד משימות, יעדים ודד ליין – בהתאם לחלוקת התקציב שהגדרנו
לאורך כל התהליך אני אתך, יד ביד, קשובה, מנחה, מובילה, תומכת, מדייקת ומקדמת אותך לעבר המטרות שהגדרנו. בקצב שלך, עם מחויבות שלי אליך ושלך אליי אני בטוחה שנצליח להגיע ליעדים ולהגשים את החלומות העסקיים שלך.
פגישה שבועית פרונטאלית באורך 1 שעה
ליווי במייל/ווטאפ/ בטלפון
משוב על המשימות שניתנו בפגישה ותמיכה אישית
ריטיינר חודשי: 2,700 ₪ בחודש לפני מע"מ
עלות לתהליך של 6 חודשים: 15,120 ש"ח לפני מע"מ
*המחיר הוא לתשלום מראש או קיזוז ההפרש מהתשלום האחרון
*המפגשים מתקיימים בהרצליה פיתוח
לבדיקת התאמה לתכנית: 054-5706050