You are currently viewing האם אפשר לארוז שרות?

האם אפשר לארוז שרות?

האם קרה לכם פעם שרכשתם מוצר רק בגלל האריזה היפה או המושכת שלו? שהזמנתם מנה במסעדה רק בגלל שהיא נראית טוב? סביר להניח שכן. ומה לגבי שירות? האם ניתן "לארוז" שירות?

כשמדברים על מוצרים ברור לנו שלאריזה תפקיד חשוב בתפיסת הצרכן את המוצר. אך במקרים בהם מדובר על עסק שמציע ללקוחותיו שירות, ההגדרה של "המוצר השירותי" שלו קשה לעיתים למרבית בעלי העסקים.

מהי בעצם "אריזת שירות"?

הכוונה היא בעצם סוגי העסקאות אותם אתם מציעים ללקוחות שלכם. חשבו רגע על הלקוח שלכם וענו על השאלה: "מה הלקוח צריך ממני"? או "איך אני יכול לעזור לו עם השירות אותו אני מציע"? שעות ייעוץ? פגישת ליווי חודשית לאורך זמן? ריטיינר חודשי? הרצאה? סדנא?

הדרך בה אתם מציעים את השירות שלכם ללקוחות, כלומר, החבילה או המעטפת של השירות שלכם אמורה להיות כזו שתשאיר ללקוח מספר אפשרויות בחירה בתוך מסגרת ברורה ומהודקת. הבהירות הזו חשובה מאוד ללקוחות שלכם, אך לא פחות חשוב, הבהירות חשובה גם לכם, לתמחור שלכם ולשיווק שלכם.

אז איך אתם "אורזים" את השירות שלכם?

כתיבת תגובה