למכור או לשווק?
כשאנחנו עושים עבודת שיווק נכונה ומבססים את הקשר עם הלקוחות הפוטנציאליים,
תהליך המכירה זורם ומאפשר שיח מכבד ומקדם
תגרמו לאנשים לקנות מכם, אל תמכרו להם!
מיתוג אישי ומיתוג העסק
- מה ההבדל בין שיווק למכירות?
- איך מתגברים על הבושה?
- מה הדרך התפיסתית הנכונה להתמודדות עם סוגיית המחיר?
- זול/יקר? "אם אתה מוכר את עצמך בזול, אנשים יקנו אותך עוד בפחות"
- מחיר החינם – אתה רוצה לעבוד בחינם, תתנדב!
מיתוג אישי ומיתוג העסק
איך אנחנו עושים שיווק ומה לוחות הזמנים של תהליך שיווקי אמיתי?
תפיסות, מעכבים וגישות שונות מעולם השיווק העכשווי
האם אנחנו משדרים את מה שאנחנו מדברים?
המוח הקדמון אינו מבדיל בין מציאות ובין סיפור מסופר היטב, רוב המסרים הם שמיעתיים, הפכו אותם לחזותיים ותחושתיים.
איך נוגעים ברגש ומביאים את הלקוחות הפוטנציאליים לשלב המכירה כשהם כבר מרגישים בטוחים לגבי האמינות והיושרה שלנו?
המוח הקדמון – בלי רגש אין החלטה. רגשות חזקים נוגעים במוח הקדמון שלנו ומגיעים הישר לליבה שלו.
אורך ההרצאה: 45 דק'
עלות: 1,800 ₪ לפני מע"מ