שיווק קשרים – נטוורקינג עסקי בעידן המודרני

בניית מעגלי קשרים - כלי חיוני להצלחה עסקית

תם מעוניינים ליצור או להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם?

הציעו לכם מגוון אפשרויות שיווק, אבל אתם לא בטוחים מה הערוץ הנכון ?

יש לכם המון קשרים אישיים , אבל אין לכם מושג איך ממירים אותם להצלחה ?

  • מעוניינים להתקדם בארגון לתפקידים נוספים?
  • אתם עובדים ממש קשה, אבל אחרים מקבלים את הקרדיט ואתם לא מבינים מה חסר?
  • אתם רוצים ללמוד איך לייצר רשת שתהיה שם בשבילכם גם בהמשך?

בואו ללמוד איך עושים את זה נכון עם מינימום תקציב שיווקי.

העולם העסקי מתבסס על קשרים אישיים ואת העסקים בחברות הגדולות ביותר עושים אנשים.

חשוב שנמצב את עצמנו כמותגים מהיום הראשון, גם כשאנחנו עסקים או מנהלים בתחילת דרכנו ונמצא את הקשרים הנכונים לנו בכדי להיכנס בדלת שפתחו עבורנו.

כשיש לנו מתודה מסודרת, התמדה ורצון להצליח – כל שנותר לנו הוא להתחיל לפעול.

 

מפגש ראשון: 

סטייט אוף מיינד שנדרש לקשרים עסקיים

  • הגדרת תיאום הצפיות
  • טיפול בהתנגדויות הפנימיות
  • מתן כלים לאימוץ גישה מנצחת
  • איך מוציאים את האותנטיות שבנו
  • יצירת הגישה החיובית שתוביל להצלחה

 

איתור ומיפוי מעגלים קיימים

  • איתור והנכסים שיושבים לנו בנייד
  • כלים לבניית מעגלי קשרים אפקטיביים
  • מיפוי סוגי המעגלים
  • חשיבות הרשת שלנו
  • הנעה לפעולה של הרשת

 

מפגש שני:

הפניה העסקית והפגישה

  • הפניה העסקית: למי פונים, איך פונים, מה מבקשים
  • מיפוי סוגי הצרכים בכל עסק ובכל שלב.
  • מה מכינים לפגישה: מסרים עסקיים וערכיים, נראות אישית ומיתוג.
  • איך מנהלים פגישה: מה הדברים החשובים שיש להתייחס אליהם, מה המסרים אותם חשוב להעביר, כנות בשפה שיווקית, ג'נטלמניות עסקית, ריקוד עם גבולות, מישהו שחושב איתך – מנטורינג עסקי-חברי.
  • אומנות הבקשה המכבדת – ללמוד לבקש ממקום של עוצמה .

 

            תוכנית עבודה- תוכנית עבודה, יעדים ודד ליין

  • בניית תכנית עבודה לרישות ב–off-line, בניית גאנט חודשי, רבעוני ושנתי לתוכנית יצירת קשרים.
  • תרגול ובניית התוכנית– הכנת מהלכים מסודרים לכל חודש בשנה בצמוד ליומן קלנדרי (בהתייחס לחגים וחופשות)
  • עבודה על חסמים, אמונות מגבילות ומודל התקשורת הבינאישי המתאים לכל אחת מאתנו.



מפגש שלישי:

שימור ופיתוח קשרים-  follow up

  • שימור ופיתוח החיבורים העסקיים הראשוניים, מעקב ושמירה על אינטראקציה מתמשכת.
  • הכרת תודה, העצמה, הפתעות או לא להיות.
  • מודל ת.ו.ת.י. – הנתינה מביאה איתה הדדיות.
  • הפיכת מפגש בודד למערכת יחסים עסקית באלגנטיות מכבדת.
  • מהם הגבולות אותם יש לשמר בקשר חברי-עסקי

 

ניהול קשרים עסקיים  ברשות הדיגיטליות

  • בחירת הערוצים השיווקיים ברשת לפי תקציב, זמן ומשאבים
  • כללי התנהלות בשיווק on-line ושיווק משולב כוחות
  • איך מרשתים את העסק, מרחיבים מעגלים ובונים מהלכים לביסוס קשרים אישיים גם דרך הרשתות.
  • הפיכת הקשר המרוחק לקשר קרוב.  
  • פניה לזרים מוחלטים והפיכתם לחברים
דילוג לתוכן