הבנת הפסיכולוגיה של צריכת יוקרה במשבר – הלקוח החדש
השינויים בהתנהגות צרכנית של לקוחות פרימיום, אסטרטגיית היוקרה החדשה
"Luxury in Crisis"
Bread & Butterשיווק בזמן משבר. התאמת השפה השיווקית: משפה "יוקרתית" לשפת "ערך", הדגשת איכות, עמידות, והשקעה חכמה.
תפיסות, טכניקות ויצירת אסטרטגיות מותאמות לשימור לקוחות
טכניקות לשימור תפיסת היוקרה גם בתקופת צמצום
העתיד כבר כאן" – טכנולוגיה בשירות חווית היוקרה" – פתרונות דיגיטליים חדשניים
בניית אמון בתקופת משבר – התאמת המודל העסקי – גמישות, שקיפות, יציבות
בניית פלטפורמות לתקשורת אישית עם לקוחות
שילוב AI בתהליכי התכנון והשיווק
פיתוח כלים לניהול מערכת יחסים דיגיטלית עם לקוחות
הלקוח החדש: פרופיל ומאפיינים
אסטרטגיות שימור לקוחות
פתרונות מימון יצירתיים
התאמת הבידול לשירות אישי
צעדים ליישום מיידי