האם הרשתות החברתיות השתלטו על השיווק הטוב והוותיק? ראיון אצל אורלי אברהמי "מדברות עסקים"

רותה בוגרת תואר ראשון בכלכלה ושיווק מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן. היא בעלים של המותג "בינה שיווקית" – יועצת ומלווה עסקים בבנייה ופיתוח של תהליכי שיווק נכונים. מעבירה מפגשים עסקיים בשם ה"קולקטיב" מאסטר מיינד עסקי שמטרתו התפתחות עסקית בעזרת מציאת פתרונות לדילמות עסקיות. מרצה במסגרות וארגונים שונים ובעלת תוכנית הרדיוTV – "הקולקטיב" – סיעור מוחות עסקי בו היא מארחת בכל שידור פאנל של עצמאים לחשיבה משותפת בין השאלות ששאלתי אותה: האם הרשתות לא מספיקות? האם ישנם תחומים שהרשת רלוונטית יותר ואיפה פחות? מה זה מעגלי שיווק ? איך יוצרים מעגלי שיווק? איך מממשים את המעגל ליצירת ליד?

 

דילוג לתוכן